انواع ترفندهای آرایشی و بلاگری

جدیدترین ترفندهای آرایشی، سلامت پوست و مو به همراه بلاگری رو با ما یاد بگیر!

انواع ترفندهای آرایشی و بلاگری

جدیدترین ترفندهای آرایشی، سلامت پوست و مو به همراه بلاگری رو با ما یاد بگیر!

عکس نکات آرایشی ساده و مراقبتی از پوست

این تغییرات ساده در رژیم زیبایی شما به طور کامل می تواند مخصوصا در روزهای گرم تابستان شما را مرتب و منظم نگه دارد!

1. هیدراته کنید! هیدراته کن

احتمالاً قبلاً این را شنیده اید و دوباره آن را از ما خواهید شنید. ارزان ترین و ساده ترین راه برای هیدراته نگه داشتن خود، مصرف مقادیر کافی آب به صورت روزانه است. نه تنها سیستم شما را خنک می کند بلکه آن را نیز پاک می کند. پس حساب کنید - اگر از درون تمیز هستید، قطعاً از بیرون تمیز هستید. H2O خوب قدیمی برای پوست شما معجزه می کند تا به طور طبیعی در تمام طول سال درخشندگی به شما بدهد. با محصولاتی با ترکیباتی مانند سرامید، آکوا و گلیسیرین به پوست و موی خود آبرسانی بیشتری بدهید و ماساژ معمولی خود را با روغن مو فراموش نکنید.

2. از کرم ضد آفتاب دور نشوید

برخلاف نکته اول، این دوم آشکار همان چیزی است که بارها شنیده ایم اما همیشه از آن غفلت می کنیم. ما نمی توانیم بیشتر از این روی این موضوع تاکید کنیم، اما خانم ها، خانه خود را بدون کرم ضد آفتاب ترک نکنید! نور مستقیم خورشید بر روی پوست باعث آفتاب سوختگی، رنگدانه ها و لکه های تیره می شود، همه چیزهایی که ما مطلقا از داشتن روی پوست خود متنفریم. بسته به پوست خود فرمول صحیح را انتخاب کنید. فرمول ژل برای انواع پوست های چرب ظاهری مات می بخشد در حالی که یک فرمول مرطوب کننده پوست خشک شما را شبنم می کند و در عین حال از آن محافظت می کند.

برای پوستی بی عیب و نقص، بر اساس نوع پوست خود یک ضد آفتاب انتخاب کنید.

3. از آرایش ضد آب و سبک استفاده کنید

هیچ کس دوست ندارد پلک های چروک کننده روغن یا زیرسازی روغنی که روی پوست ذوب می شود. فرمول های آرایش سبک وزن را برای ظاهری تابستانی انتخاب کنید، بدون اینکه روی آرایش خود کار کنید. فونداسیون های مایع خود را برای یک کرم پودری یا بهتر از آن یک کرم BB سبک وزن برای داشتن ظاهری شاداب حذف کنید. از ریمل های ضد آب برای جلوگیری از لکه های چشم، لب و گونه پاندا برای رژگونه های معمولی استفاده کنید که به پوست شما اجازه می دهد در حین کار جادویی خود نفس بکشد.

4. از گرم شدن بیش از حد موها خودداری کنید

ما متوجه شدیم، شما اخیراً مدل موی خود را کوتاه کرده اید، ظاهری روشن دارد، شما می خواهید آن را نشان دهید. ما آن را دریافت می کنیم. با این حال، مهم نیست که موهای دلپذیر شما پس از سشوار چقدر عالی باشند، تنها کاری که انجام می دهید این است که موهای خود را از روغن های طبیعی آن تخلیه کنید و آنها را خشک و بی روح کنید. در این فصل راه را برای فرهای بدون گرما یا امواج طبیعی باز کنید و رطوبت را با سرم های طبیعی برای موهای کاملاً درخشان حفظ کنید. در عوض، مدل‌های موی مختلف را برای تمام طول‌های مو امتحان کنید تا ضریب استایل را بالا نگه دارید، اما آسیب را کاهش دهید.

همچنین بخوانید: 6 ترند بزرگ مدل مو که باید در سال 2021 به آنها توجه کرد.

5. روتین اولیه پاکسازی، لحن، مرطوب کردن را دنبال کنید

منافذ ما در طول ماه های تابستان به عنوان وسیله ای برای تنفس آسان پوست تمایل دارند بزرگ شوند. چیزی که معمولاً منجر به این می شود این است که عرق بیش از حد و کثیفی منافذ را مسدود می کند که منجر به جوش های سر سیاه و جوش می شود. پاکسازی ساده، تونینگ و مرطوب کردن روتین زیبایی نه تنها اساسی ترین راه برای مراقبت از پوست شماست، بلکه موثرترین آن نیز می باشد. بر اساس نوع پوست خود، از پاک کننده، تونر و مرطوب کننده ملایم استفاده کنید و هفته ای یک بار با لایه بردار ملایم آن را دنبال کنید تا از شر سلول های خشک تشکیل شده روی سطح پوست خلاص شوید.

پاکسازی، تقویت کننده و مرطوب کننده در تمام طول سال ضروری است.

6. محصولات طبیعی را انتخاب کنید

حتی با وجود اینکه دسترسی به محصولات بدون نسخه آسانتر است و مبادا فراموش کنیم که به گروه زیبایی و مراقبت از پوست بپیوندیم، اما همیشه خوب است که مواد تشکیل دهنده داخل آن را درک کنید. برخی از روندها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند اما همیشه برای پوست شما موثر نیستند. محصولات گیاهی همیشه جایگزین های بهتری مانند گلاب خالص برای انواع داروخانه ها هستند. حتی بهتر از آن، محصولاتی هستند که به راحتی در انباری آشپزخانه شما یافت می شوند و می توانند برای پوست شما معجزه کنند.

7. Dare To Go Bare

قطعا گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما برای کسانی که جرات می کنند، نمالیدن مواد اضافی به پوست بهترین کاری است که برای پوست خود انجام می دهید. عرق و آلودگی بیش از حد می تواند منافذ شما را مسدود کند و پوست شما را با جوش ها و لکه های تیره ایجاد کند و هیچ کس فرصت مقابله با آن را نداشته باشد. با استفاده از محصولات بدون آرایش بر روی پوست خود، نه تنها به پوست اجازه تنفس می دهید، بلکه به خود اجازه می دهید به طور طبیعی ویتامین D را جذب کنید.

نظرات (۲)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.
  • فروشگاه ماکیاژ گالری
  • توصیه مهم و کاربردی اخر

    عدم استفاده از سیگار

    پوست صورت برای طراوت و شادابی نیاز به اکسیژن دارد، و برای تسریع در بهبود زخم ها به یکسری مواد مغذی احتیاج دارد که از طریق عروق خونی به پوست منتقل می شوند.

    استعمال سیگار با افزایش دی اکسید کربن، باعث ایجاد سلول های مرده و ضخیم بر روی پوست می شود که با خاکستری شدن، رنگ پریدگی و سیاهی و گودی زیر چشم خود را نشان می دهند.

    همچنین استفاده از سیگار باعث می شود پوست بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرد و کلاژن و الاستین خود را از دست بدهد. در نتیجه پوست صورت شخصی که سیگار می کشد چین و چروک های بسیار عمیق تری نسبت به یک فرد غیرسیگاری دارد.

    چرا که سیگار رگ های خونی را نیز منقبض کرده و مانع رسیدن مواد مغذی به پوست و در نهایت سبب پیری زودرس می گردد. افرادی غیر سیگاری که در معرض آلودگی دود سیگار قرار دارند چه بسا چندین برابر شخص سیگاری با آسیب های جدی مواجه می شوند.

    دود سیگار می تواند چند برابر خود سیگار مضر و آسیب زا باشد زیرا حاوی مواد سمی و سرطان زا می باشد.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی