انواع ترفندهای آرایشی و بلاگری

جدیدترین ترفندهای آرایشی، سلامت پوست و مو به همراه بلاگری رو با ما یاد بگیر!

انواع ترفندهای آرایشی و بلاگری

جدیدترین ترفندهای آرایشی، سلامت پوست و مو به همراه بلاگری رو با ما یاد بگیر!

در این مطلب قصد داریم با معرفی کامل کرم آبرسان پوست صورت و بهترین زمانهای مصرف آن و همچنین معرفی بهترین برند های محصولات آبرسان پوست، به هیدراته شدن و جوانسازی پوست شما کمک کنیم. با ما همراه باشید.
پوست انسان اصلی ترین و اولین لباسی است که به تن دارد. این لباس دارای انواع مختلفی بوده و برای هر فردی متفاوت است. در برخی افراد پوست خشک، برخی چرب و برخی دیگر مختلط می باشد.

اما نکته حائز اهمیت و مشترک همه این ۳ تایپ پوست این است که نیازمند آبرسانی و تغذیه هستند. به همین منظور استفاده از کرم تقویت و ویتامینه کردن پوست یک امر مهم در شاداب نگه داشتن و تازگی پوست به شمار می رود. این روش که بسیار کم هزینه و بی خطراست، از کاربری ترین راهکارهای شاداب و جوان نگه داشتن پوست است.

آبرسان پوست چیست؟
به گزارش از بیوتی سان سنتر: خشکی، ترک خوردگی و بی روح بودن پوست از عمده مشکلاتی است که بیشتر خانمها و آقایان به آن دچار هستند چرا که پوست نیز مانند سایر اعضای بدن نیاز به تغذیه، آبرسانی و توجه دارد.

برخی افراد تصور می کنند که استفاده از این محصولات تنها برای افرادی که دارای پوست خشک هستند کاربرد دارد و مورد نیاز است اما باید بدانید انواع آبرسان ها برای تمام تایپ ها یپوستی مورد نیاز بوده و نتیجه ثابتی را به همراه می اورد.

آبرسان به معنی تامین مواد مورد نیاز پوست و تامین رطوبت آن تلقی می شود. که در انواع مختلف کرم، ماسک، اسپری و… می شود.

این دسته از کرم ها به منظور هیدراته کردن پوست موجب بهبود گردش و انتقال خون شده و در نهایت پوست شاداب را به شما هدیه می دهند.

برای مشاهده و خرید انواع آبرسان صورت و دست + تونر و مرطوب کننده کلیک کنید.
فواید استفاده از آبرسان پوست
فواید استفاده از کرم آبرسان
زمانی که پوست رطوبت خود را از دست می دهد، درخشانی و براقی خود را نیز از دست می دهد. از پایه ترین وظایف این نوع کرم تنظیم سطح رطوبت پوست، بهبود فرایند سم زدایی پوست و در مراحل پیشرفته تر بهبود جای لک های پوستی و از بین بردن چین و چروک شناخته می شود.

بیشتر افراد کرم مرطوب کننده را با آبرسان اشتباه گرفته و تفاوتی بین آنها قائل نمی شوند اما باید بدانید آبرسان برای تمام تایپ ها پوستی بوده و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. اما کرم مرطوب کننده مناسب برخی از پوست ها بوده و دارای انواع مختلف و متناسب با نوع پوست انتخاب می شود.

پیشنهاد می شود بخوانید: آبرسان پوست چرب چیست؟ معرفی آبرسان پوست جوش دار
روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟
به طور کلی قاعده مشخصی برای استفاده از کرم آبرسان وجود نداشته و استفاده از آن در هر ساعت از شبانه روز ممکن است. اما پیشنهاد ما این است که هر بار پس از شستشوی صورت و یا صبح و شب از کرم آبرسان صورت استفاده شود تا پوست دچار خشکی و ترک نشود.

زمان هایی هستند که استفاده از کرم آبرسان برای پوست مناسب تر است. برای مثال پس از شستشوی صورت خود، قبل از خارج شدن از منزل، قبل از آرایش کردن، هنگام سفر و در زمان صبح بهترین مواقع برای استفاده از کرم آبرسان پوست به شمار می روند.

چرا که هنگامی که آب رسان را در صبح استفاده می کنید به واسطه استراحتی که پوست شما در طول شب کرده است، موجب جذب بهتر و فرایند هیدراته کردن قوی تری می شود.

lمقاله کامل: https://forum.moneyscience.ir/thread5952.html#post8115

  • nyusha gholami

آبرسان

آبرسان پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی